Kako se provodi optimizacija za tražilice?

 

Optimizacija za tražilice (eng. SEO, Search Engine Optimization) radi se u više koraka:

  1. OPTIMIZACIJA: Prvi korak ka uspješnoj optimizaciji je izbor ključnih riječi. U suradnji sa klijentom dogovaramo 3-5 ključnih pretražnih pojmova, zatim pristupamo optimizaciji vaših web stranica. Internet stranice se prilagoćuju točno odrećenim ključnim riječima da bi privukle što veći broj posjetitelja, odnosno da bi pozicija vaših web stranica kod odrećene internet tražilice bila što bolja, tj. bliže vrhu popisa. U prvom koraku donekle mijenjamo Vaš sadržaj (tekst, slike, pomoćne datoteke) i HTML kôd Vaših internet stranica, a bez utjecaja na značenje sadržaja. Takve naizgled neznatne korekcije, mogu drastično promijeniti poziciju vaših internet stranica na tražilicama.
  2. PRIJAVA: U drugom koraku optimizacije za internet tražilice prijavljujemo vaše web stranice u relevantne internet kataloge, a nakon 7-15 dana i na najvažnije tražilice. 
  3. PREGLED, KOREKCIJE I IZVJEšTAJ: Mjesec dana nakon prijave obavljamo pregled učinjenog i do tada postignutih rezultata. Obavljamo manje  korekcije, te po potrebi izraćujemo izvještaj o rezultatima koje je postigla optimizacija za tražilice.
  4. OSTALO: Paralelno sa gore navedenim postupcima, provodimo i tzv. off-page optimizaciju, koja je barem jednako složen postupak, i čiji su efekti znatno sporije primjetni, ali doprinose zadržavanju stečenih pozicija na tražilicama.

Opširnije: Kako se provodi optimizacija za tražilice?

Kako ukloniti WWW iz naziva portala

WWW

 

Kod učitavanja vašeg portala sigurno ste primjetili da je moguće napisati npr. joomla.ba i pristupit ćete portala isto kao i www.joomla.ba. Ovaj dvojaki način pristupa sa prefiksom www ali i bez njega može vrlo lako zbuniti pretraživače kao što je Google i ostali, te učiniti da reputacija vašeg portala bude lošija nego bez ovoga.

Kako se riješiti ovog dvojakog pristupa i unaprijediti reputaciju vašeg portala saznajte u nastavku teksta...

Opširnije: Kako ukloniti WWW iz naziva portala

Osnove SEO optimizacije

 

U ovom tekstu proćićemo kroz osnove optimizacije vašeg Joomla portala podjeljene u 15 koraka. Svaki korak je ukratko objašnjen i vrlo je jednostavno za primjenu.

Osnove optimizacije sastoje se od sljedećih koraka:

• ključna riječ ili fraza u linku
• meta opis
• dobra arhitektura
• link ka naslovnoj strani
• breadcrumbs (gdje se nalazite na portalu)
• link za kategoriju i/ili podkategoriju
• naslov sa ključnim riječima ili frazom
• veliki odnos teksta prema kodu
• sadržaj koji je u kodu blizu vrha strane
• jedinstven sadržaj
• pravilna imena slika i ako je tagovana sa alt atributom
• par puta ponovljenu ključnu riječ, frazu ili dio fraze
• podnaslove sa ključnim riječima ili frazom
• brzinu i da stranica nema više od 150 kb
• kompresovan i nizak broj CSS i javascript dokumenata

Opširnije: Osnove SEO optimizacije

Bespatni SEO alata! by Miljan Vujošević

 

Na sljedećim linkovima možete pronaći ponajbolje SEO alate za optimizaciju vašeg portala i unapređenje pozicije kod pretraživača.

Lista se sastoji od alata za kreiranje i odabir ključnih riječi, WEB analitiku, skup alata za webmastere, kreiranje mape portala, analiza konkurencije i sl.

 

Opširnije: Bespatni SEO alata! by Miljan Vujošević

SEO preporuke - Korištenje znaka "-" umjesto praznog prostora

 

Pozicioniranje vašeg portala u pretraživačima od ključne je važnosti za uspješnu promociju portala. Pojam SEO (ENG. Search engine optimization, wikipedia link: en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_optimization) je proces, odnosno skup radnji koje pomažu boljem pozicioniranju vašeg portala.

U cilju što bolje optimizacije vašeg portala prilikom dodjeljivanja imena stranicama, dokumentima, slikama i sl. prazan prostor ili razmak (backspace) najbolje je zamjeniti sa znakom "-" ili sa znakom "_".

Google pretraživač prepoznaje znak "-" kao razmak, tako ako napišete "joomla-ba" to Google vidi kao "joomla ba". S druge strane, Google pretraživač prepoznaje znak "_" kao spajanje riječi, tako da bi "joomla-ba" vidio kao "joomlaba".

Osim znaka "-" pretraživači znak "/" takođe prepoznaju kao razmak. Tako da "joomla/ba" postaje "joomla ba".

Ova tehnika je naručito važna kod dodjeljivanja nazva stranica pošto skeneri pretraživača koriste linkove kao primarne izvore podataka.

Google SEO za početnike:

http://static.googleusercontent.com/external_content/untrusted_dlcp/www.google.com/hr//webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide.pdf

Google SEO: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=35291

Google SEO video upustvo: http://services.google.com/breeze/webmasters/googleforwebmasters/

Brza registracija portala na googlu:  http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=34592&cbid=-9iynumzcit9t&src=cb&lev=answer

Google Webmaster Tools

 

Google Webmaster Tools predstavlja način verifikacije web portala. Radi se o tome da pokažemo da smo vlasnik određenog web portala, a nakon toga (nakon verifikacije)  imamo priliku da koristimo i naprednije funkcije koje nam daje Google Webmaster Tools. Prije samog korištenja određenih metoda moramo upisati našu mail adresu ili se registrovati na Google a nakon toga i upisati adresu portala. Postoje 3 načina verifikacije: Meta tags, Upload an HTML file, Add DNS record.

1. Meta tags (ključne riječi) upisujemo u zaglavlje (head) stranice. Iz osnova kreiranja web stranica bilo statičkih bilo dinamičkih zaglavlje se nevidi na portalu, dok se jedino sve što se nalazi u tijelu (body) portala vidi. Dakle jednostavno kopiramo dobijene tagove u zaglavlje (header) index.php skripte našeg portala.

2. Upload an HTML file; dakle uploadujemo skriptu Google Webmaster Tools u root direktorij portala.

3. Add DNS record je možda najteži način jer zahtjeva poznavanje DNS-a domene. Tu imamo TXT record koji daje informacije o domeni koje dokazuju vlasništvo nad portalom.

Ko je na portalu?

Ko je na portalu: 10 gostiju i nema prijavljenih članova

Statistika portala

Posjetioci
1922
Članci
469
Broj pregleda članaka
2621485

Socijala