Optimizacija portala po preporuci Googlea


SEO Banners je novi plugin našeg Emira Sakića koji pomaže da banneri na vašoj Joomla stranici budu puno bolje optimirani za tražilice.

Mikroformati su "način" kako na pretraživačima tipa Google prikazati što više podataka i tako ostvariti bolji SEO svog portala. Jedan primjer sa Googla je dat ispod. Kako iskoristit ovo opciju kod vaših Joomla portala saznajte u nastavku teksta ...

Prije svega zahvaljujem se urednicima joomla.ba portala da su me pozvali da pisem za ovaj portal, a posebno im cestitam na casti da jedan od Joomla dana bude odrzan u BiH. Jako se radujem tom dogadjaju, u nadi da cu upoznati jako mnogo BH open source entuzijazista i strucnjaka.
Da bi znali ko vam pise na ovu temu, predlazem da odete na moj website www.seo.ba i tamo se informisete, a ukratko vam mogu reci da radim SEO vec od davne 2002. godine, a trenutno sam SEO Senior Manager u njemackoj firmi Netshake GmbH. Radim SEO za velike njemacke firme.

Unikatni teks i ključne riječi su ono što izdvaja vaš portal od drugih. Ali šta je sa slikama? Da li i slike ulaze u ovu priču o optimizaciji za pretraživače? Naravno da da, a kako saznajte u nastavku teksta.
Ne postoji baš mnogo SEO postavki za slike ali neke od njih su jako bitne. U zavisnosti od pretraživača do pretraživača snimaju se određeni podaci o slici kao što su npr. dimenzije slike, boje, veličina dokumenta, "geotagging" informacija i sl. Većina pretraživača ima i mogućnost prepoznavanja slova i simbola na slici, kao i mogućnost prepoznavanja lica (portreta) ljudi.
Prilikom izrade internet stranica, optimizacija za tražilice je obično posljednja stvar o kojoj se razmišlja. Naručitelj pretpostavlja, da će izvoćač, bez obzira koga uposlio, izraditi stranice, postaviti ih na server, prijaviti na glavne pretraživače, i da će se nekim čudom, poveća(va)ti broj posjeta stranicama, potražnja za njihovim proizvodima ili uslugama rasti te na taj način povećati prihode tvrtke.